Friday 28 December 2012

Tukar Wang Kertas Kepada Emas Bersama GCP




Assalam..beberapa hari tidak update blog kini kembali bercerita liku2 kehidupan. Beberapa hari lepas aku ke seminar celik emas anjuran GoldCrest Pavilion. Bak kata Dr Azizan emas adalah magnet wang dan hati tergerak untuk mendengar ilmu berkenaan emas pulak. Lama dah aku tau emas ni sangat bagus malah Dr Azizan dah pesan buka akaun emas di bank..pakai emas aku tak suka jadi aku pernah bukak akaun emas di Maybank sebaik saja selepas ke seminar Dr Azizan tapi tu lah ada hikmah di sebalik aku keluarkan balik simpanan tu ..rupanya simpanan emas di mana2 bank adalah tidak mengikut syariah kerana hanya di Kuwait Bank saja yang berdasarkan syariat Islam. Jadi di seminar celik emas ni jugaklah aku fahami bagaimana rupanya nilai wang kita ni semakin lama semakin jatuh..namapun celik emas ..dah celik sikit mata hati aku ni

Aku terpanggil ke seminar ni setelah melihat artikel di Harian Metro di mana pasangan guru ni yang pernah hidup susah sehinggakan menjadi nelayan selama setahun menjadi JUTAWAN selepas memilih emas sebagai satu peluang mengubah hidup mereka. 


Aku tertarik dengan syarikat ini kerana beberapa faktor terutama faktor fisabilillah di mana sasaran CEOnya En Shamsul syarikat mensasarkan membantu masyarakat dengan membenarkan pengedar emas syarikatnya hanyalah bumiputra muslim sahaja. Aku sendiri mendengar CEOnya sharing segala pahit manis beliau dan isteri. Kemudian sesuatu yang menarik juga adalah sasaran kepada usahawan emas GCP iaitu franchise kedai emas. Dengan Rm 300,000 sahaja sudah layak memiliki kedai emas dengan stock modal emas tersedia oleh syarikat. Ternganga sekejap bila dia beritahu keuntungannya mencecah 89 juta..wow..ya emas mmg semakin naik


Satu perkara yang kita terutama masyarakat melayu yang mungkin nak hidup biasa2 tidak mengetahui bagaimana wang kertas kita dimanipulasi oleh bank..asalnya ianya ditentukan oleh Amerika Syarikat. Jika kita lihat rizab emas US hampir 74% dan Malaysia hanya 1.4%..ini menunjukkan Amerika mmg tahu apa yang baik dan memandang jauh ke hadapan dan kenapa peratusan yang kecil di Malaysia.. ya inilah tugas saya selepas saya ke seminar celik emas ni. Kiran2 mudah jika kita simpan RM100 hanya Rm4 yang bank simpan untuk kita dan selebihnya dimanipulasi...jadi kenapa kita tak simpan wang itu menjadi ketulan emas?
berikut jadual seminar celik emas seluruh negara


Artikel berikut menakutkan saya kerana MASA sebenarnya mencuri duit kita dengan adanya INFLASI


Selepas anda tahu kepentingan EMAS, adakah nak dapatkan emas di kedai emas biasa2??/ di GCP banyak kelebihannya iaitu :

Kenapa GCP? :

Kenapa ramai yg memilih menjadi pengedar emas GCP ?
Apa yang anda dapat dengan GCP?

1-Syarikat bumiputra Islam
GCP ditubuhkan pada thn 2009 oleh Tn Hj. Shamsul anuar b. Md Ali & Pn Hjh Norliza bt Ngatiman

2-Modal kecil
caj pengedar seumur hidup serendah RM1k (PROMOSI SAHAJA akan diTAMATKAN pada bila-bila masa) bayaran ini adalah nilai untuk mendapatkan semua keistimewaan yg diberi kepada pengedar.

3-Harga pengedar yang sangat MURAH berbanding yg ditawarkan sykt lain. Membolehkan anda mendapat LEBIH GRAM emas dgn jumlah wang sama jika anda membeli di sykt lain.

4-Sentiasa ada produk terkini yang menarik dari semasa ke semasa.

5-Kos penghantaran PERCUMA kepada pengedar dan pelanggan
Anda tak perlu ke cawangan ambil stok,prosedurnya mudah,jimat masa dan tenaga.Konsep “Tempah-Bayar-Tunggu” membuatkan ramai pengedar tertarik. Keselamatan barang dijamin oleh GCP (Money Back Guarantee).

6-Servis mantap,bersistem dan amat dipercayai.
Ramai yang menjadi pengedar GCP secara sambilan sahaja dan tak perlu bersusah payah kerana urusan pembelian dan penghantaran produk diuruskan oleh staff GCP yang mesra dan sedia melayani anda dengan baik.
Anda tak perlu risau tentang keselamatan emas dan wang anda kerana selama lebih 3 tahun beroperasi tiada langsung masalah yang timbul malah masyarakat semakin mengakui GCP yang TERBAIK dengan peningkatan pengedar GCP mencecah 4000 orang.

7- Menyediakan bantuan MODAL dalam stok emas dan wang tunai.
Anda tak perlu Stok banyak. Anda hanya menggunakan bantuan pemasaran PERCUMA yg GCP berikan utk mencari pelanggan dan GCP akan menghantar terus tempahan kpd pelanggan anda. Keuntungan daripada transaksi tersebut GCP berikan kepada anda.
Begitu juga sekiranya pelanggan anda ingin menjual semula emas kepada anda, GCP akan menyediakan wang tunai utk anda membeli semula emas pelanggan anda.
*Tertakluk kepada terma & syarat.

8- Bantuan pemasaran - Seminar PERCUMA.
GCP menaja sepenuhnya seminar yang ingin diadakan oleh pengedar. Bantuan promosi spt iklan akhbar, Flyers, Banner, cenderahati kpd peserta diberikan PERCUMA.

9- Bantuan pemasaran - PERCUMA iklan media massa seperti akhbar dan majalah.

10. Bantuan pemasaran online: PERCUMA website sendiri utk pemasaran online (semua pengedar lama dan baru akan diberi url website sendiri mulai 1 Oktober 2012)

11-Bimbingan PERCUMA- Personal coaching PERCUMA secara online dan offline.
Anda berpeluang berkongsi tip,panduan dan pelbagai ilmu simpanan emas,teknik pemasaran,perniagaan bersama dealer-dealer berpengalaman dan CEO GCP sendiri.

12-Insentif pengedar dan insentif bulanan
Pengedar mendapat insentif dealer get dealer,insentif pembelian dan ganjaran dari syarikat mengikut terma dan syarat yang ditetapkan

13-Perkhimatan selepas jualan
-GCP menyediakan mesen khas utk anda mencuci emas anda di pejabat GCP secara PERCUMA.
-Rundingcara dan penilaian nilai emas secara PERCUMA

14- Jaminan beli balik
GCP memberi jaminan beli balik produknya walaupun calar,tergores dan plastik dibuka kerana ia akan dinilai pada berat dan ketulenannya.Sila simpan resit belian anda.

Utk mendapatkan semua faedah tersebut anda hanya perlu mendaftar sebagai pengedar GCP:-



Hubungi kami sekarang juga! call/sms : 0176690694









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...