Monday 31 December 2012

Kapsul Hasbatussauda + Madu Arab menjadi amalan pemakanan sunnah

Aku baru je hadir seminar percuma Berani 2013 semalam dan sebelum aku nak ceritakan keterujaan aku mengenai seminar itu, aku nak cerita mengenai bagaimana aku dan keluarga sudah memulakan pemakanan sunnah nabi kapsul hasbatussauda plus madu arab.







Kalau anak saya selsema dan batuk ni..kedua2 ni la saya campurkan dan minum ..InsyaAllah




Kisahnya mertuaku memang menjadi pengedar di Pontian, Lorong Haji Ahmad pelbagai produk Al Egypt dan bila balik je ke sana pasti mak mertuaku bekalkan minyak hasbatussauda yang sangatlah mujarab untuk anak2ku jika mereka selsema, batuk dan lelah..jadi begitu juga dengan madu zafarran juga air zaffaran yang terbukti ketulenannya kerana boleh nampak kemerahan air dari bunga zaffaran tu. Itulah respon dari salah seorang pelangganku


Asalnya ianya tak ramai yang tahu kerana berada di sekitar pontian saja, selepas kami onlinekan nampaknya produk ni sampai ke Sabah dan Sarawak dah..heheh..jadi yang mana berkenan tu calling2 la ya atau sms ke 012-6325669 berurusan dengan customer service kami dan boleh layari fanpage kami klik Makanan dan Minuman Sunnah Nabi




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...